sobota, 6 sierpnia 2016

Od Lucasa Cd Ash

Gdy ten chłopak stanął przed nami, przyznam, ze miałem mieszane uczucia. Z jednej strony cieszyłem się, że jednak nie wszyscy śmieją się z Ash, ale z drugiej miałem ochotę go walnąć, bo zarywa do mo..... nieważne. Gdy odchodził, posłałem mu ostrzegawcze spojrzenie. Odprowadziłem dziewczynę do pokoju, po czym powiedziałem.
- Nie jesteś sierotą Ashlynn - oparłem się ręką o futrynę drzwi. - Ani nieudacznicą. Jesteś wspaniałą dziewczyną i dobrze o tym wiesz.
Uśmiechnęła się lekko, po czym zamknęła drzwi. Odwróciłem się i ruszyłem do swojego pokoju. Wziąłem psy i ruszyłem z nimi na spacer.


***


Gdy wracałem po kilkugodzinnym spacerze, zobaczyłem jak Ash idzie z tym chłopakiem. Odetchnąłem wkurzony i poszedłem do pokoju. W tym miesiącu pełnia zaczyna się dla mnie wcześniej.



Ash? Jak mogłaś? XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz