wtorek, 19 lipca 2016

Willy Blood


imię: Willy
nazwisko: Blood
przezwisko: Nazywają ją Zjawą lub Oprawczynią
wiek: Gdy zmarła miała szesnaście lat, teraz jakieś dziewiętnaście
rasa: Duch
płeć: Kobieta
orientacja: Hetero
pochodzenie: Włochy, Wenecja
pokój: 11
motto: Umarłam przez ciebie, chociaż właśnie dla ciebie tak pragnęłam żyć.
aparycja: Ma intensywnie czarne oczy, ciemne włosy i bardzo jasną "skórę". Jest bardzo szczupła i ma jakieś sto siedemdziesiąt pięć centymetrów wzrostu.
charakter: Niegdyś byłam ciepłą i troskliwą dziewczyną. Teraz, zimna i bezduszna. Jeśli kiedyś pójdziesz spać po normalnym dniu, a obudzisz się z ranami ciętymi na ciele nie szukaj oprawcy, bo zanim mnie znajdziesz minie wiele lat. A nawet jak mnie znajdziesz uciekniesz szybciej niż przypuszczałeś. Nie jestem "osobą" nadającą się na towarzystwo. Na pytania będę odpowiadać obojętnie lub je zignoruje. Opowiesz smutną historię, będę obojętna, opowiesz śmieszną i tak się nie zaśmieje. Nie ważne jak będziesz się starać nie wywołasz u mnie żadnych uczuć. A raczej z tego co wiem z własnych doświadczeń dotychczas. Jestem trudną osobą, to trzeba przyznać. Po moim umyśle krąży wiele myśli, czasami nawet niezrozumiane dla mnie. W mojej głowie dzieję się zbyt wiele abym ja to pojęła, a co dopiero inna osoba.
partner
rodzina: Szkoda słów
zainteresowania: Jej jedynym zajęciem, które jeszcze ją jakoś satysfakcjonuje to straszenie ludzi lub ich okaleczanie. 
inne
kontakt: Other
Zwierzę: Czy bezuczuciowa postać może posiadać zwierzaka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz