wtorek, 26 lipca 2016

OD Lucasa C.D Ashlynn

Gdy wyszedłem z łazienki, ubrałem się w krótkie szorty i pierwszy lepszy T - shirt, po czym złapałem za telefon i usiałem na kanapie. Puściłem muzykę, po czym zacząłem przeglądać wiadomości na messengerze. Moja była dziewczyna ciągle myśli, że jesteśmy razem, kolega znowu złamał nogę na treningu, tata kupił nowy dom.... eeeeeejjjjj..... to nie fair! Czemu musiał kupić dom jak ja się wyniosłem?! Kocham moją rodzinę! Zaśmiałem się pod nosem i wstałem. Wziąłem butelkę jabłkowej wody smakowej i napiłem się. Pf..... trzeba się w końcu rozpakować.


***


Po kilku dłuuuuuugich godzinach wszystkie rzeczy był na swoim miejscu. Wziąłem walizki i wsadziłem je do szafy. Rozejrzałem się po pokoju. Nie wyglądał źle. Było już późno, więc położyłem się spać. Jednak zasnąć nie mogłem, bo ciągle myślałem o Ashlynn...



Ashlynn?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz