środa, 20 lipca 2016

Od Ashton'a C.D Willy

- Co tak szybko skończyliście? -usłyszałem pytanie Logana gdy tylko wszedłem do pokoju.
Nim jednak w ogóle zdążyłem otworzyć usta padł na ziemię. Nie wyglądało to jednak na zwykły upadek. Bardziej jakby ktoś go zwalił.
- Ty kurwa, co ci dziś jest? -spytałem
Podniósł się z ziemi i odskoczył od fotela.
- K-ktoś tu jest -wyszeptał rozglądając się dookoła.
- Taa...nas też ktoś odwiedził dziś na lekcji -uśmiechnąłem się
- Co się stało? -spytał zaciekawiony
- Najpierw jakaś "mysz" pozwała ważące ponad trzy kilo akwaria, a potem wiatr pootwierał nam wszystkie okna w klasie. I jeszcze pojawił sie napis na ścianie. Nie wiem kto to zrobił ale już go lubię.
Logan nadal rozglądał się po pokoju. Przewróciłem oczami i złożyłem dłonie na torsie.
- Sprawdź czy nadal tam siedzi -poprosił
- Co? To ty masz jakieś urojenia, sam se sprawdź
- No proszę -spojrzał na mnie błagalnie.
- Nie będę dla ciebie obmacywał fotela, idź przecież cię nie ugryzie.
Chłopak przełknął głośno ślinę i niepewnie podszedł do fotela. Wyciągnął palec w stronę meble i zamknął oczy.

Willy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz